KOTU
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 02:18 pm
@Illustraight,
not really feeling this
KOTU
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 02:23 pm
@KOTU,
ohhh and my name is Ko TOE but i spelt it like kotu
dfc100
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 02:34 pm
@KOTU,
man shut the **** up

what kind of name is ko toe (((((LMFAO))))))
i'll intercept and chuck back the same grenade that you throw
dont ever come back on this site and mess with illustraight
face to face with god is the realest fate
unknown death....the lifeless fade
this is the type of **** that gets this bitch so hated
to find you body with no limbs and your neck dislocated

dfc.......done
0 Replies
 
theprofessor
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 02:48 pm
@KOTU,
lol , welcome to the site , stay an learn the magical techniques of hip hop


or go an become one of the hip hop clones , ur choice


u wanna learn to spit this is the place t0 be , think u know how to spit


mmmm face me first , if u can beat my verse then u can claim 1st
dont have a **** if you dont aim first , zombies with that brain thirst

keep on sucking
Illustraight
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 04:24 pm
@KOTU,
Hmmmm, somehow I like your honesty. Really, I do admire your honesty.
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 05:01 pm
@Illustraight,
Kotu is a fag.... How's that for honesty Wink
0 Replies
 
Atom Blitzer
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 05:42 pm
@theprofessor,
I accept the challenge.

(free style)

If you said that in front of me i'd punch you straight in the face!
You wanna battle me, Is that really what you want?
You know, this is nothing like a race.
I ain’t like those main stream skimpy ass bitches who rant
Blingity bling blings and plumpity ass bitches is not what I compose.
I don't care for such amenities, I only live to cut down my foes
They say without hatred you can never be a winner.
That's right, I don't care even if it leads me to sin,
Fatha please forgive me, for I've become a sinner.
**** it, **** the devil, I'm the devil's kin.
I'm filled to the brim with cancerous toxicants.
It's more potent than black assed fire ants.
My words are point fifty caliber rounds
MY spit can kill you in less than two seconds.
Bitch don't mess with me or you'll be shanked in a world of red
Oh lookie, red warm liquid spreading all around your ******* head
I only live by one ******* motto.
It's simple really, Kill or be ******* killed
guaranteed, your success rate is less than winning the lotto
To accept the challenge oooh am I thrilled?
Been to hell and back with no effects
Slayed demons, devils, even Mr. Tyrannosaurs Rex
What is it the **** that you still have?
You head? Then I'll cleave your neck to get my relieve.
Don't even get back up or I'll kill you again.
****'s right, you've got nothing on my domain.
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 06:05 pm
@Atom Blitzer,
Prof won and he hasn't even gone yet
Atom Blitzer
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 06:13 pm
@WhiteMofoMonkysmugla,
Ya probably, it ain't nothing deep, not too thought out. I just wrote it in 5 minutes.
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 06:51 pm
@Atom Blitzer,
It's not even a battle verse....
Atom Blitzer
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 07:07 pm
@WhiteMofoMonkysmugla,
I already said it's a free style, just what came off the top of the head, I clunked it down on the keyboard quickly.
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 08:04 pm
@Atom Blitzer,
And? Any more excuses?
Bambino
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 08:12 pm
@WhiteMofoMonkysmugla,
i

just

****

my

pants
Bambino
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 08:13 pm
@Bambino,
if you were to some up my whole world in a couple of terms it'd be
stupidity, retardeness, heartless, emotionaless, the list continues
if i could piss up in you, kiss ya chin to leading ya to the bedroom
to kill you, bend you, and crack upside my knee the wrap ya in the sheets
then toss ya out the back of this fleet, but baby im bias
if i told you i was crazy im lyin, but lately i've been eyein
ya girl, wink at her after the date, holy hell whata dumb blonde
come back smack her in the face till her pony tail comes undone
**** her in the ass with a butt plug, so **** a condom
bitch dont stare, unless
ya wanna be cracked over this lawnchair
im more than rare, cheat on my girl
a porno and an affair, she was a
whore though, so i, dont care
0 Replies
 
Atom Blitzer
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 09:06 pm
@WhiteMofoMonkysmugla,
I wanna start off this rap nice and raw to inform all of yall, who really needs to fall off,
I hope you fall harder than your raps cuz ur rhymes are a scoff
I'm not saying its about being hard
if you dont want to see crazy dont pull the wild card
I cant stand these mainstream artist
their songs suck sweaty balls but yet they go the farthest
Im definitely not the softest or hardest or smartest
But I know for a fact,
all of yall are wack,
your raps match the word crap
I got your hoe on my left side and my gun on my right side.
I live the street sell crack like mr. jekel and hyde.
My boys and I would kill ya if we ever seen ya in our street
we like to keep this **** clean and neat.
We be smokin on that good green yeah.
Bitch you say im no match for ya,
The rhymes I said like a disease that spread 'll make ur skin shed and turn real red
These raggidy faggot ass bastards tried to laugh and got blasted
based on the fact I outlasted,
now ur layin in blood covered in plastic
Your girl's a whore quick to get on all fours and take it in the inelastic
You are not scared therefore not aware
The heat that I carry puttin niggas in cemetaries I swear
Its just another pastime,
Getting it on with that sexy assed geisha,
Making love in the hills of appalachia,
cooking up that moonshine till I see the sunshine,
chillin with some rednecks,
hookers pullin down ther knickers.
Im snorting white line thick,
straight as a ******* breadstick,
cooking up a breakfast,
you dont wanna miss this,
Im sucking on your bitch's tits,
you think it was christmas,
heard too many wispers,
Chocolate *******' snickers,
Boo YAA
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 10:08 pm
@Bambino,
Lmfao why would that be Shawn white
0 Replies
 
WhiteMofoMonkysmugla
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 10:09 pm
@Atom Blitzer,
I see you have a lot of excuses man lol
Atom Blitzer
 
  1  
Reply Sat 15 Sep, 2012 11:21 pm
@WhiteMofoMonkysmugla,
Do you literally type out "lol" after or before every sentence
or are you substituting it for a period by chance
if it's literal then you just remind of a chronic idiotic down syndrome **** wad who shat his ass of on the floor by laughing too much and is rolling around in pain.
WhiteMofoMonkysmugla
 
  3  
Reply Sun 16 Sep, 2012 12:47 am
@Atom Blitzer,
F lol u lol c lol k lol lol y lol o lol u lol how's that?
WhiteMofoMonkysmugla
 
  2  
Reply Sun 16 Sep, 2012 01:08 am
@WhiteMofoMonkysmugla,
Oh and one more thing







































Lol Wink
0 Replies
 
 

Related Topics

Bad Rap - Discussion by Robert Gentel
Your Raps or Favorite Rap Lyrics - Discussion by ShyanneRae
Life Love Lust and Legitimate Legacy - Discussion by Gliitch
Best/Lyricist.Challenge - Discussion by lil host
im the best rapper - Discussion by bgwin96
rap song: listen - Discussion by dfc100
Freestyle. Strut your stuff. - Discussion by Bambino
 
Copyright © 2022 MadLab, LLC :: Terms of Service :: Privacy Policy :: Page generated in 0.03 seconds on 01/25/2022 at 07:58:28