1
   

Nederlanders in de buurt?

 
 
Ness
 
Reply Tue 3 Jan, 2006 02:16 pm
Zijn er ook hier mensen die gewoon Nederlands kunnen. Want ik lijk hier zo wat de enige NL-er. Gewoon benieuwd! Kan ik tenminste ook nog in mijn eigen taal communiceren.
  • Topic Stats
  • Top Replies
  • Link to this Topic
Type: Discussion • Score: 1 • Views: 1,027 • Replies: 18
No top replies

 
Francis
 
  1  
Reply Tue 3 Jan, 2006 02:23 pm
Yes, some here can talk to you in your own language!

Onthaal aan A2K!
0 Replies
 
Ness
 
  1  
Reply Tue 3 Jan, 2006 02:27 pm
...
Oke, that's good to hear Very Happy Merci :wink:
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Fri 13 Jan, 2006 03:12 pm
Hallo Ness

Alhoewel ik dan andere kant van de wereld woon spreek ik je taal nog wel. Toevallig keek ik in dit gedeelte van de forum en zag je oproep.

Groetjes Dutchy
0 Replies
 
Krekel
 
  1  
Reply Fri 13 Jan, 2006 03:19 pm
Ik ben Nederlands, er zijn er nog een paar, Nimh is volgens mij ook een Nederlanse. Echter, communiceren in het Nederlands kan sowieso, ik heb namelijk gehoord dat er, naast deze website, ook nog andere websites zijn, sommigen daarvan schijnen Nederlands te zijn.
0 Replies
 
Steve 41oo
 
  1  
Reply Fri 13 Jan, 2006 03:21 pm
thanks appreciate that
0 Replies
 
nimh
 
  1  
Reply Fri 13 Jan, 2006 06:44 pm
Yep, Nimh (ikke) is ook een Hollander. Uit de Haag. Maar nu woon ik in Budapest...

laterrr..
0 Replies
 
cyb3rchoice
 
  1  
Reply Mon 16 Jan, 2006 02:49 pm
Nou ik ben ook nederlands =D.. Leuk om ook wat nederlanders hier te zien.. de ene uit Australiƫ en de adnere uit budapest:P Lekker hoor... Hoe ist daar?
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Mon 16 Jan, 2006 02:58 pm
Hi Cyb3rchoice

Welkom, waar op deze planeet woon jij? Hier is het momenteel midden zomer met een temperatuur van 38 graden vandaag. Mooi weer voor het strand!

Dutchy "Down-under"
0 Replies
 
nimh
 
  1  
Reply Mon 16 Jan, 2006 03:09 pm
Ggrrr... terwijl het hier dus pokke koud is ...
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Mon 16 Jan, 2006 03:31 pm
Mag je van mij houden, daarom woon ik liever hier, nooit geen sneeuw of kou.......
0 Replies
 
Dutch Girl
 
  1  
Reply Sat 8 Apr, 2006 04:16 pm
Hai, ben ook Nederlander hiero
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Sat 8 Apr, 2006 04:28 pm
Hoi, ik ook, maar niet in de buurt Laughing
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Sun 9 Apr, 2006 01:49 pm
En nog eentje, maar ik woon op dit moment in Barcelona, waar het weer ook niet slecht is Smile

In oktober of november ga ik naar Australiƫ voor een jaar, heb je misschien nog tips? aanraders? plekken waar ik juist niet naartoe moet gaan of opmerkingen in het algemeen?
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Sun 9 Apr, 2006 03:45 pm
Hallo D1Doris

Je vindt in Australie voor elk wat wils, het is een schitterend land, heel anders dan Europa. Ik zou niet weten waar plekken zijn waar je niet naar toe moet gaan. Er is veel informatie op het Internet te vinden over Australie, moet je maar eens zoeken, want ik weet niet wat je persoonlijke wensen zijn.
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Mon 17 Apr, 2006 04:56 am
Persoonlijke wensen.. eigenlijk wil ik alles zien, maar dat gaat zeker niet lukken, want ik zal ook moeten werken. Op internet staat inderdaad een hoop Smile
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Mon 17 Apr, 2006 05:25 am
Hoi D1Doris

Hier wat Internet adressen waar je maar eens naar moet gaan kijken, ze bevatten veel informatie over Australie.

Momenteel is vliegen door Australie veel goedkoper dan met een auto het land te door reizen. Ik raad je dan ook af geen auto te kopen wat vele bezoekers wel doen.

Ik geef toe je ziet meer vanuit een auto dan met een vliegtuig van het land maar omdat de bezine prijzen hier momenteel erg hoog aan het worden zijn, is het veel economiser om te vliegen.

Mocht je nog meer vragen hebben laat het maar weten.

http://australie.startkabel.nl/
http://www.australiesite.nl/australie/links.htm
http://www.australie.nl/id/1/6295#top
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Sat 22 Apr, 2006 05:41 am
Geweldig, dankjewel!

Ik moet bekennen dat ik niet in het bezit van een rijbewijs ben omdat fiets en OV-jaarkaart me overal gratis heen brengen, maar het is toch handig om te weten.

Goeie links zijn het, met echt een hoop informatie. Daar ben ik nog wel even mee bezig, op het moment nog geen vragen dus, dankjewel Smile
0 Replies
 
Dutchy
 
  1  
Reply Sat 22 Apr, 2006 05:55 am
Met plezier gedaan.
0 Replies
 
 

Related Topics

deutsch anyone?? - Discussion by tell me why
Languages and Thought - Discussion by rosborne979
english to latin phrase translation - Discussion by chelsea84
What other languages would you use a2k in? - Discussion by Craven de Kere
Translation of names into Hebrew - Discussion by Sandra Karl
Google searching in Russian - Discussion by gungasnake
 
  1. Forums
  2. » Nederlanders in de buurt?
Copyright © 2024 MadLab, LLC :: Terms of Service :: Privacy Policy :: Page generated in 0.03 seconds on 05/18/2024 at 02:54:30