0
   

What does the Dutch mean?

 
 
D1Doris
 
  1  
Reply Sun 23 Nov, 2003 01:28 pm
where are you from?
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Sun 23 Nov, 2003 03:21 pm
Hi, Nimh! Ik ben in Den Haag geboren.......Ik geloof het was op de Alkemadelaan (?)

Hi, Doris! Dit is echt leuk. Ik ben 20 jaar geleden naar New York gegaan en nu woon ik in de Southwest desert, dus mijn Hollands is niet zo goed meer. Ik spreek het bijna nooit, want mijn hele familie woont in Nederland.

Confused Confused
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Sun 23 Nov, 2003 03:27 pm
PS for Doris:

Maastricht is beautiful, but that's a matter of taste. Ik heb het altijd prachtig gevonden, dus ga aar eens kijken!
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Tue 25 Nov, 2003 02:56 am
zal ik doen!

En je Nederlands is heel goed hoor, ook al weet je niet hoe je "but that's a matter of taste" moet zeggen Razz

Waarom ben je eigenlijk naar New York gegaan?
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Wed 26 Nov, 2003 12:03 pm
Doris.......waarom ging ik naar NY? Wie weet waarom we soms stomme dingen doen? Ik wilde van mijn familie weg.....ik wilde beroemd worden......I wanted to be FREE! Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Wil jij ergens heengaan voor een maand, een jaar, of misschien langer?
Confused
0 Replies
 
Walter Hinteler
 
  1  
Reply Wed 26 Nov, 2003 12:24 pm
katya8 wrote:
Ik wilde van mijn familie weg.....ik wilde beroemd worden......I wanted to be FREE! Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

We kindly announce our special guest, the world famous Dutch girl

"Meisje Katya van Klompen en Kaas". :wink:
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Thu 27 Nov, 2003 09:02 am
En waar zijn de tulpen?? :wink:

Katya: Ja ik wil heel graag ergens anders wonen. Ik heb een paar maanden in Londen gewoond en dat was helemaal geweldig! Ik wil in mijn leven op zo veel mogelijk verschillende plaatsen wonen, onder andere Madrid, Parijs, Moskow, Cairo (want ik leer egyptisch arabisch), Rome, Stockholm, Kaapstad, Jakarta, Perth enz.

Waarom heb je precies voor New York gekozen en niet voor een andere stad in Amerika of Canada of Engeland of Australie waar je de taal ook allemaal goed verstaat?
0 Replies
 
Walter Hinteler
 
  1  
Reply Thu 27 Nov, 2003 09:09 am
D1Doris wrote:
En waar zijn de tulpen?? :wink:


http://www.uitwisseling.nl/jpegs/tulpen.jpg


Alstublieft.
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Thu 27 Nov, 2003 04:21 pm
Thanks for all the "klompen, kaas, en tulpen" mijnheer Walter!

What can I send to you from the US desert? Confused Confused Confused
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Thu 27 Nov, 2003 06:08 pm
Geweldig, Doris....dat je al die plaatsen wilt zien. Ik woonde in London voor een korte tijd, ook in Montreal, maar ik heb nooit naar Australia of Africa willen gaan. USA was (voor mij) een echte droom.

I love American men, that's why!
Embarrassed

Wat denk je dat je zou doen als je in Cairo woonde, bijvoorbeeld? Wat is "jouw" droom?
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Mon 1 Dec, 2003 02:49 am
Mijn droom is om na m'n studie een leuke baan te vinden waarbij ik de hele wereld rond moet reizen, en om een hele lieve vriend te vinden die dat samen met mij wil doen (:

De reden waarom ik graag naar Cairo wil is omdat ik (Egytisch) Arabisch aan het leren ben en hier kan ik het nauwelijks oefenen.

"I love American men, that's why!"
hahaha Wink Ik vind Engelse jongens juist leuk! Dat was één van de belangrijkste redenen waarom ik naar Londen ging Very Happy


Hoe vaak ga je terug naar Nederland? Op familiebezoek enzo
0 Replies
 
West
 
  1  
Reply Wed 3 Dec, 2003 01:08 pm
OLE OLE! wel grappig om eens op een forum te zijn met bijna geen nederlanders.... dan krijg je deze situaties dus
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Thu 4 Dec, 2003 10:44 am
hahaha geweldig! En welkom op het forum, waar kom je precies vandaan?
0 Replies
 
nimh
 
  1  
Reply Thu 4 Dec, 2003 11:29 am
hee West, welkom op A2K ...
Niet veel Nederlanders hier inderdaad, de meeste zijn Amerikanen. Maar er zitten ook Europeanen, Australiers etc op - we hadden zelfs een Rus of twee ...
0 Replies
 
Walter Hinteler
 
  1  
Reply Thu 4 Dec, 2003 12:11 pm
nimh wrote:
Maar er zitten ook Europeanen, ...


Not to forget the Anti-Europeans Laughing

A little bit aside: this is quite a good site
De Atlantische Wereld: Amerika en Nederland
0 Replies
 
katya8
 
  1  
Reply Thu 4 Dec, 2003 04:54 pm
Hi, Doris.....ik hoop that je die lieve vriend vlug zult vinden.

Wat studeer je?

Ik werk in advertising en design.

Ik heb geen zin meer om naar Holland te gaan. Ik ben er eidelijk overheen dat ik geen ontbijtkoek en Droste hier kan kopen. Vind die toch niets meer lekker, hahaha!
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Fri 5 Dec, 2003 12:46 pm
katya8 wrote:
Hi, Doris.....ik hoop that je die lieve vriend vlug zult vinden.


Dankjewel (:

katya8 wrote:

Wat studeer je?


Ik studeer taalwetenschap (linguistics) en tot nu toe is het echt heel erg leuk! Dit is m'n eerste jaar dus het was maar afwachten of ik het wat vond, maar het was echt een hele goeie keuze. Ik vind talen zoiezo heel interessant, vandaar ook dat ik op dit forum zit natuurlijk Razz

katya8 wrote:

Ik werk in advertising en design.


Dat klinkt ook wel leuk, wat moet je precies doen?

katya8 wrote:

Ik heb geen zin meer om naar Holland te gaan. Ik ben er eidelijk overheen dat ik geen ontbijtkoek en Droste hier kan kopen. Vind die toch niets meer lekker, hahaha!


Hahaha! Wat dacht je van zoethoutthee?
En pepernoten? Het is vandaag Sinterklaas, maar helaas vier ik het dit jaar helemaal met niemand. Nou ja, volgend jaar weer :wink:
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Fri 5 Dec, 2003 12:51 pm
en vla?
en echte goeie Nederlandse kaas, MET smaak?
0 Replies
 
D1Doris
 
  1  
Reply Fri 5 Dec, 2003 12:53 pm
Walter Hinteler wrote:

Not to forget the Anti-Europeans Laughing


Anti-Europeans? That sounds negative to me, who exactly do you mean by that? Smile

Interesting site by the way!
0 Replies
 
Rounin
 
  1  
Reply Fri 5 Dec, 2003 08:37 pm
Wasd op wert ijkl em der geneuen schweerg? Naw, just kidding, that was just random QWERTY. Mind you, modern keyboards DO look kind of Dutch.
0 Replies
 
 

Related Topics

deutsch anyone?? - Discussion by tell me why
Languages and Thought - Discussion by rosborne979
english to latin phrase translation - Discussion by chelsea84
What other languages would you use a2k in? - Discussion by Craven de Kere
Translation of names into Hebrew - Discussion by Sandra Karl
Google searching in Russian - Discussion by gungasnake
 
Copyright © 2024 MadLab, LLC :: Terms of Service :: Privacy Policy :: Page generated in 0.04 seconds on 04/26/2024 at 01:04:08